Rotator - FELT 2016 DO -50% NA IZBRANE MODELE Next Level Rotator - MORAVSKE TOPLICE Rotator - Prikolice za kolesa VK Rotator - FELT 2017 - VR

BIKE CENTER MARIBOR

Erjavčeva 5

2000 Maribor

Tel.: (02) 420 18 36

info@bike-center.si

Zimski delovni čas

pon.-pet.: 10.00 - 18.00
sob.: 09.00 - 13.00
ned., prazniki: zaprto

V kolikor želite, da se Vam posebej posvetimo, prosimo pokličite za termin.

Pogoji prodaje

Cene

Cene v spletni trgovini veljajo izključno za spletno trgovino in se lahko razlikujejo od cen v naši maloprodajni trgovini. Pridružujemo si spremembo cen, brez predhodne najave. Dopuščamo možnost nenamerne človeške napake.

Stroški pošiljanja po Sloveniji

Z 12.10.2010 smo poenotili stoške pošiljanja. Stroške pošiljanja po novem prištevamo k kupnini in so razvidni iz računa oz. ponudbe.
Pošiljke pošiljamo s Pošto Slovenije in GLS (cene vsebujejo 20% DDV):

  • Vrednost naročila do 99,99 €: 4,90 €
  • Vrednost naročila od nad 100,00 €: brezplačno

Primer:
Vrednost naročila znaša 45,00 €.
Prištejemo poštnino 4,90 €.
Za plačilo: 49,90 €

Sledenje pošiljk in prevzem, če Vas ni doma

GLS:
S 1.1.2012 smo uvedli možnost sledenja pošiljk pri dostavi s službo GLS. Ob zaključku naročila, Vam na Vaš e-naslov sporočimo številko paketa, katerega pošiljanje lahko spremljate na www.gls-slovenia.com.
Tako ste vedno na tekočem s potekom dostave. V kolikor Vas ni doma, lahko po novem Vaš paket prevzamete tudi v najbližjem t.i. "Parcel Shop-u", kjer Vas pošiljka počaka. Seznam poslovalnic najdete tukaj.

Plačilo

Potrebno je izbrati način plačila. Na voljo imate več načinov:

  • Plačilo ob prevzemu v BIKE CENTRU
    Za plačilo spletnega naročila ob prevzemu v naših maloprodajnih poslovalnicah sprejemamo izključno gotovino oz. plačilo po predračunu.
    V kolikor stranka ne more plačati z gotovino, sprejemamo tudi kreditne kartice, vendar k znesku prištejemo stroške provizije, oz. odštejemo popust v procentih:
    • BA Maestro: - 2%
    • Eurocard Mastercard: - 4%
    • American Express: - 4%
    • Visa: - 4%
    • Diners Club International: - 7,5%
    • Naša poslovalnica:
      • BIKE CENTER MARIBOR,Erjavčeva ulica 5, Tel: (02) 420 18 36
    • Primer:
      Redna cena izdelka: 50,00 €
      Spletna cena: 47,50 € (upoštevan 5% spletni oz. gotovinski popust)
      Plačilo z BA kartico: upoštevamo samo 3% popust, saj ga zmanjšamo za 2%
      Znesek za plačilo z BA kartico: 48,50 €
  • Gotovinsko plačilo ob dostavi Pošte Slovenije
    Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi Pošta Slovenije. Plačati morate celoten znesek. Stranka plača Pošti Slovenije tudi provizijo (glej tabelo).
    vrednost pošiljke provizija Pošte Slovenije
    do 98,00 € 1,05 €
    od 98,00 do 501,00 € 1,07% od kupnine
    nad 501,00 € 5,36 €
  • Predračun
    Na podlagi vašega naročila, v najkrajšem možnem času prejmete predračun. Tako se izognete plačilu provizije Pošti Slovenije. O plačilu nas obvezno obvestite preko elektronske pošte (info@bike-center.si) saj so vsi predračuni do potrditve plačila zgolj informativne narave.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-7 delovnih dni po prejetem naročilu. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 10 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da nas v 14 dneh po prejemu blaga pisno obvesti o odstopu od pogodbe in sicer na e-naslov:  info@bike-center.si. Prav tako priloži tudi kopijo računa.Podjetje (prodajalec) nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga v skladu z določbami ZVPot. Pravica do odstopa od pogodbe: Skladno s 43. čl. Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh, ne da bi navedel razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora kupec nepoškodovanega vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih dneh po sporočilu o odstopu. Reklamacije sprejemamo izključno ob predložitvi reklamiranega blaga in računa.
Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno priložiti kopijo original računa. Kupec mora blago vrniti po pisnem sporočilu na naslov: SPORT CENTER, Mojca Pisanec s.p., Erjavčeva ulica 5, SI-2000 Maribor. Stroške vračila blaga krije kupec, razen v primeru upravičene reklamacije (poškodba izdelka,...)

Prodajalec se obvezuje, da bo vračilo kupnine iz naslova od nakupa izvedel v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Reklamacije v garancijskem roku

Za vse artikle velja garancija po pogojih proizvajalca in sicer najmanj 12 mesecev. Potrošni material (verige, zavorne obloge ...) nima garancije.
Proizvajalec jamči, da bo izdelek brezhibno služil svojemu namenu, če se boste ravnali po danih navodilih. Garancijo uveljevljate neposredno pri uvozniku oz. na pooblaščenem servisu. Proizvajalec jamči, da bo na svoje stroške odpravil pomanjkljivosti oziroma napake na izdelku. Če reklamacijo uveljavljate v trgovini, kjer ste izdelek kupili, ga morate obvezno dostaviti v primerni embalaži skupaj z garancijskim listom in računom. Rok za odpravo napak v garancijski dobi je 45 dni od dneva prejema reklamacije. Garancijski rok začne teči z dnem nakupa izdelka.
Garancija ne velja, če se ugotovi da je kupec z izdelkom ravnal nepravilno ali malomarno, če je okvara posledica višje sile (strela) ali mehanske poškodbe s strani kupca. Garancija ne velja, če kupec ne predloži pravilno izpolnjenega garancijskega lista oziroma računa za izdelke, za katere se ne izdaja specifičnega garancijskega lista.
Če ste kupili izdelek direktno pri našem podjetju, na izdelku se je pojavila napaka in izdelek je v garancijskem roku, imate možnost izdelek reklamirati. Kopirajte si reklamacijski obrazec in ga v celoti izpolnite. Priložite ga k reklamiranemu izdelku in skupaj pošljite na naš naslov. Reklamacija bo rešena v zakonskem roku.

Poškodbe pri transportu

Kupec je dolžan pri prevzemu pošiljke praviloma pregledati njeno vsebino. V primeru poškodb pošiljke je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) prinesti na lokalno pošto Slovenije in skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke. Kupec bo odstopil pošiljko, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške pošte poslana na naslov Pošte Slovenije, 2000 Maribor. Po prejemu poškodovane pošiljke bo Pošta Slovenije obvestila prodajalca, ki bo v najkrajšem roku poslal kupcu nov izdelek oz. pošiljko.

Stvarne napake

Prodajalec nosi odgovornosti za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga,  v skladu z ZVPOT. Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napak, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Škoda

Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe prodajalčevih izdelkov.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v www.bike-center.si elektronski trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen SPORT CENTRA s.p. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Dopuščamo možnost nenamerne človeške napake pri vnosu podatkov.

Posebne cene

Posebne cene veljajo izključno pri plačilu z gotovino! BA (Maestro) in podobne kartice NISO gotovina! V primeru posebnih cen se popusti ne seštevajo, saj posebna cene že vsebuje maksimalen popust!

Koda za dodaten 2% popust

Naročniki naših novic lahko izkoristijo dodaten 2% popust. To storijo tako, da vpišejo aktualno tedensko kodo za popust, ki so jo prejeli skupaj z aktualno novico na svoj naslov e-pošte. Koda velja samo teden dni od datuma odpošiljanja in se upošteva pri izdelkih iz seznama v novici. Koda se ne upošteva pri izdelkih s posebno (akcijsko) ceno. Popust se izračunava glede na priporočeno ceno.

Prikaz zaloge

Zaloga se dnevno osvežuje in predstavlja zalogo v naših maloprodajnih trgovinah. Iz prikaza ni razvidno v kateri trgovini se blago dejansko nahaja, ampak zgolj dobavljivost. Dopuščamo morebitne napake in za njih ne odgovarjamo!

Postopek nakupa

  1. Za nakup se morate najprej registrirati.
  2. S pomočjo iskalnika (levo zgoraj) ali rubrik (leva stran), poiščete željeni izdelek.
  3. Kliknete na podproben opis izdelka.
  4. Za dodajanje izdelka na seznam, klinite na "V košarico".
  5. Vpišete željeno količino, izberete barvo, velikost ali kakšen drug variabilen parameter in kliknete na puščico.
  6. V primeru, da ste z nakupovanjem končali kliknete na "K blagajni".
  7. (V primeru, da želite dodati še kak izdelek, ponovite korake od 2 do 5.)
  8. Preverite svoje osebne podatke, prejemnika, način dostave in plačila, vpišite željen komentar in kliknite na puščico.
  9. (V kolikor želite preveriti vsebino nakupa ali spremeniti nakup, kliknite "Prikaži nakupovalno košarico".)
  10. Preverite, če so vsi podatki pravilni (naročeni izdelki, naslov...) in kliknite na puščico.
  11. (V kolikor želite preveriti vsebino nakupa ali spremeniti nakup, kliknite "Prikaži nakupovalno košarico". Če v tem koraku spletno stran zapustite, vaše naročilo ne bo oddano in podatki ne bodo poslani!)
  12. Na posredovan elektronski naslov boste prijeli potrdilo o naročilu.
  13. Na podlagi prejetega naročila Bike center, izstavi račun, ki ga priloži dostavljenemu blagu.
  14. V primeru pošiljanja, blago dostavi Pošta Slovenije ali druga pogodbena dostavna služba.

* Izbrane izdelke si lahko kadarkoli ogledate, če kliknete na simbol košarice, ki se nahaja v zgornji menijski vrstici.

Sklenjeno pogodbo hrani ponudnik, kupcu je ob dobavi blaga priložen račun. Sklenjene pogodbe/računi se hranijo v skladu s pravilnikom in so kupcem dosegljive v primeru posredovane zahteve.

Evidence strank hrani Bike center in se ne posredujejo tretjim osebam. Bike center jih lahko uporabi za obveščanje svojih strank o akcijah in podobno. Stranke se lahko kadarkoli odjavijo iz liste za obveščanje.

Kodeks ravnanja

Naše podjetje razume svoje poslanstvo, kot poskus približati se najvišjim možnim standardom pri delu s strankami. Verjamemo v moč dogovora in sporazumnih odločitev. Še posebej smo pozorni na reklamacije, ki jih rešujemo hitro in v sodelovanju s stranko. V strankah vidimo predvsem ljudi, ki si z našimi izdelki želijo oplemenititi življenje, zato se trudimo, da je naša ponudba čim kakovostnejša.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh vse spore rešiti sporazumno.

Trenutno niste prijavljeni
Prijava
Registracija
Naročite se na pisemske novice in kupujte ceneje!
Pošlji
Dostava
Brezplačna dostava nad 100 €!
Servis
Servis
Oglejte si cenik naših servisnih storitev ...